EN TUR MED LOUiSE

tjollahopp! Cyklade till jobbet imorse eftersom ingen var vaken och var villig att skjutsa mig. Det gick bra och jag slog rekord i maratontrampning.. 8 minuter tog det så stor jag utanför hb helt pigg :)  Gick fort idag och när jag skulle sätta arslet på cykeln hade jag punka! tack för den. Åkte med lollo och alexandra till george och käkade för att sedan dra vidare till ikea för att kolla på lite saker. Jag hittade ett klädställ som jag vill ha eftersom jag inte får plats med mina kläder men inte ett klädställ heller så jag ska försöka fjäska in mig någon annastans i huset kanske (a)  Följde med lollo hem och kollade på när jocke och hon bråkade om hur dom skulle ha i vardagsrummet :D Blir nog bra det där till slut. Tog halv nio bussen hem och nu sitter jag vid datorn helt ensam med mitt pissiga humör. Kan bli en dusch med te och en film kanske ? ♥

Kommentarer
Postat av: CLASSY - TÄVLING PÅGÅR!

Tusen tack :) Allt bra med dig?

2010-08-09 @ 09:22:16
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: främling :P

han va ju såå sur :P hihi <3

2010-08-09 @ 19:50:44

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback