HELT EFTER

Ojojoj.. Sorry men mitt liv har helt halkat efter. Jag sitter knappt vid datorn längre men måste fixa upp detta så jag inte kommer så jävla mycket efter. 

I söndags åkte jag och jobbade och slutade fyra så mamma fick komma och hämta mig så jag kunde duscha och sedan bar det av för att sätta i löshåret och det blev kanonbra! Alex hämtade mig vid tio tiden så jag åkte hem och bytte om sedan åkte vi ut och träffade folk.

Igår morse vaknade vi ganska sent och jag var inte alls pigg.. Kännde mig seg och jag låg bara i soffan hela dagen tills jag ville ha godis så vi kastade oss i bilen och åkte in till stan och köpte godis och hyrde film.
Täcket och kudden fick följa med upp i soffan och godis påsen låg finns i knät! :) 

Idag har jag inte hunnit gjort så mycket, tänkte jag skulle försöka frächa till mig lite och sedan hitta på nått med bus som sitter framför tv spelet ( där han har suttit hela morgonen ) Söt sådär han!


Kommentarer
Postat av: MATHILDA

i love you <3

2010-08-04 @ 01:12:09
URL: http://mtldal.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback