I NEED A DOLLAR BABY

Äntligen! Jag har haft ett sänhär gamalt ölglas med handtag ( om du vet vad jag menar ) som jag har haft som spargris med alla småpengarna som man kastar ur plånboken och nu har jag även börjat lagt undan mer pengar och vill inte kunna ta dom. Så jag har tänkt att jag skulle köpa en riktig spargris och det hittade jag här om dagen!

Den är skit snygg och den passar perfekt till mig.. i love shopping kan väl inte bli bättre!
Så är den ju svart så den passar in hos mig också :')
Dollar store 50 :-

.. och kunde självklart inte låta bli dessa heller när alexander visade dom. Tyckte det var lite gulligt att ha över varandras del av sängen och har ju tagit bort tavlan jag hade under hyllan så tyckte att dom skulle passa perfekt där men dom har inte riktigt kommit upp på väggen än så dom få stå där tills jag får för mig att jag ska göra det.

Dollar store 50:- /st


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback