KAN DET BLi SÄMRE ?

Sorry att jag inte har varit så aktiv på senaste dagarna. Jag har varken haft orken eller lusten till att blogga och det får ni stå ut med. Ingenting känns bra just nu om jag ska vara ärlig.. Dagarna rullar förbi och jag spenderar den mesta tiden själv och känner att jag bara har lust att försvinna ett tag. Vill bara vara i min egen värld och göra det jag vill utan någon annan. Folk förändras, är dum i huvudet och fattar ingenting och då menar jag ingenting. Folk tror inte att man har känslor och gör precis som man vill bara för att det får den att må bra. Jag vet inte vad jag är mest rädd för att bli sårad, lämnad eller att personen i sig förändras? Prata, berätta och reda ut saker existerar inte heller för jag har ju sååå fel som det går att ha..  Jag är arg ledsen glad och besviken på samma gång och jag fyller snart år och jag ska snart ha röjparty men jag är inte pepp på det heller lägre.

.. skriver när jag är på bättre humr och det hoppas jag är snart. Ha det så gött så länge

puss

Kommentarer
Postat av: roxy

men stumpan då.. jag messar dig snart så hittar vi på något kul idag! <3

2010-08-13 @ 11:02:05
URL: http://uppsalanoje.com/roxyfuck

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback