VAD BJUDER DENNA DAG PÅ ?

God morgon mina skönheter! Trött som ett as när alexander klev upp ur sängen med gnuggade ögonen och gick upp och la mig över honom i soffan och halvsov. Brosan kollade på bolt och jag grinade så jag trodde att jag skulle torka ut, haha ;) Nyss ätit frukost och nu hamnade jag här för att ha morgonkollen på internet. Men som vanligt är det alla säger sig likt som jag.. vad händer idag? Jadu, louise ville ut och sola och bada men jag tyckte inte att vädret tillåter det idag och jag är förkyld också så hade ingen lust att lägga mig i "värmen". Funderar på om man ska hoppa in i duschen och fräsha till sig och känna sig som en människa och kanske hämta legget som är klart! Jag fixade ju det i tisdags och kan hämta det idag, inte lite väl fort? Jag klagar inte iaf!

puss ♥

Saknar faktiskt mitt svarta hår.. kan bli så att det blir det till vinten kanske? Men är man envis så är man! ;)


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback