FLYT?

Heja alla små söta! Min morgon har jag spenderat med två och en halv timmes snoozning och jag tror inte att min kropp ville att jag skulle vakna. Tog mig upp och skyndade mig och sprang till bussen (varför kliva upp i tid när man kan stressa) Hann iallafall till skolan i tid och det avr ju bra bara att när jag ska gå på lektion så kommer Hasse och säger att jag ska ha betygsinformation med honom sedan kan jag gå? Nödvändigt? Jag vet att jag är bäst i skolan så jag behövde väl inte sitta där? Gjort alla saker och har godkänt mer eller mindre, så nu hoppas jag på en fin julklapp! :D

Jag ska fösöka sätta mig och göra klart en uppsatts men självklart är det ingenting som måste vara inne precis just nu för Hasse är så snäll! Eftermiddagen spenderas genom samhällskunskap och invidiuella. När jag ändå är där uppe på söder så ska jag ta en tripp till min käre vän Lina och fika och mysa med henne innan jag ska ta mig till nästa stopp i livet. Jag hoppas på en BRA dag :)


Så här känner jag mig idag.. EJ OK!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback