FÖRSTA GÅNGEN BAKOM RATTEN!

Igår var det vin som gällde! Jag drog med mig Fanny, Linn, Becka och Sandra till interpool för lite alkohol och allmänt trevligt sällskap. Hade jätte trevligt och var ganska skönt att kunna gå ut och göra någonting. Blev väl av med en och en annan hundring men det får man fan bjuda på (: Hampus kom och hämtade mig och Becka så vi fick skjuts hem och jag somnade ganska fort.
Imorse vaknade jag av att mamma ringde och försökte få tag i mig. Klev upp och kastade på mig kläder och sedan upp till Läkerol och tröck på pedalerna. Gick kanon bra för jag är så jävla kung.. eller? HAHA. Åkte ner på stan för mamma skulle klippa sig så jag träffade små söta brudar som jag gick omkring och svettades med sedan bar det hem ganska fort med mamma. Har nyss käkat och kanske ska städa det sista på rummet och sedan ? Inte en aning om vad jag ska hitta på idag..

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback