HELGEN LiTE KORTFATTAT

Hejsan alla söta! Nu har jag varit lite frånvarande nu när det har varit helg men nu är jag tillbaka. Har inte haft tid att sutta vid datorn så jag har varit trevlig och umgåtts med familj och vänner.

I fredags var jag hem till min underbara familj där hemma som bjöd på god mat och vin så klart. Satt och pratade länge om allt mellan himmel och jord. Kollade lite på tv och jag somnade vid halv tolv, vid halv ett kom hjärtat och tyckte att vi skulle ut men det höll inte så länge för jag ville hem och sova.

I lördags vakande jag bredvid hjärtat i min egna säng( underbart) och gick upp och käka julfrukost (: Gjorde oss klara ocvh rullade in till Valbo där det blev lite shopping och sedan rullade vi hem till alex en snabbis sedan skjutsade han hem mig. Pappa bjöd på en underbar mat även då och självklart fick jag mitt rödvin! Ugicks med dom till klockan blev nio då jag rullade in till stan med Louise för att umgås lite på mingel med ett glas vin och skit snack. Åsa ( louises mamma) ringde och ville att vi skulle till bilagan med henne och Mats. HAHHA, men fyfan vilken kväll dom bjöd på! Jag var på bilagan och hade skit kul? Konstigt va? Sedan åkte jag hem till Alex lagomt packad :)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback