HELT SLUT SOM MÄNNISKA

Hellu alla söta! Gårdagen var nice med Alexander och Jim på interpool. Spelade biljard och drack lite. Fanny kom och gjorde oss sällskap en stund och helt plötsligt skulle vi hem? Hoppade i säng med hjärtat och somnade som en gud.

Upp och jobba imorse och jag var så jävla trött och inte nog med det så fick jag åka buss in till stan. Skitigt och en jälva massa spyor överallt, vad är det för jävla fel att spy i toan? Åkte hem till bomhus och kastade ihop tacos så nu är jag proppmätt.. och hjärtat vad snäll att diska så jag kunde uppdatera här lite. Kvällen kommer spenderas med hjärtat i soffan framför en mysig film och jag läääängtar efter duschen! Kissies

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback