JÄVLA SKIT PROV!

Pusta ut. Nyss skrivit samhällsprovet och det gick som det gick. Mamma var jätte snäll och duktig som hjälpte mig igår och det var bra saker som jag kom ihåg men var dom med på provet? Skitprov, han hade lagt upp det skit pissigt och jag var less. Nu sitter jag i datasalen och lyssnar på fjortisar som bråkar och skriker i hela datasalen.. seriöst! Dom bråkade om vem som slog vem först. Håll käfften och gå här ifrån!

Sitter och väntar på att få åka ner på stan för att träffa Louise och sedan bär det av till mitt andra hem och blanda goda drinkar, får se hur länge de tar för jag är bjuden på mys hem till Lina men jag måste göra det och om jag har tid skulle jag behöva åka ner på stan för att fixa ett par skor för pappa är snäll och betalar! :D

Blev medbjuden på julmys på Furuvik på söndag, ni kommer väl ihåg att jag tjatade om att jag ville dit och nu har min önska gått i uppfinnelse och jag är HAPPY! Vad mysigt och kameran ska självklart med. Längtar!

Kommentarer
Postat av: [SOFIA WESTERGREN]

håller med. bev ju helt jävla tajkons när man skulle sätta ihop siffror med bokstäver. jäkla knas.

2010-12-16 @ 15:25:35
URL: http://fiiiyah.blogg.se/
Postat av: Josefine ;D

tummen ner för fjortisar och prov! fin blogg btw :)

2010-12-17 @ 18:32:54
URL: http://linneajosefinee.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback