KiLL ME!

JA MEN GUD VAD KUL! Jag hatar verkligen dessa tisdagar nu.. och förut var det ett av det roligaste i veckan. Sitta och rita.. jag kan för fan inte ens skriva mitt egna namn snyggt? Just nu sitter vi och ritar av våra egna skor men jag ( av någon andledning) har mest ätit macka och suttt vid datorn. Måste kanske göra klart lite men det finns ingen ork.

Inatt vaknade jag av att Alexander rulla omkring i sängen för att det var så varmt, ja men då vaknade jag också och var tvungen att dricka vatten, även jag insåg att det var jätte varmt och höll på att klä av mig skinnet! Imorse när klockan ringde ville jag ta livet av mig. Jag är svintrött ont i huvudet och magen är elak.. Ikväll ska jag till Lina om jag har orken till det sedan blir det hem till Forsby.

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback