OSKAR LiNNROS PÅ SLiCK

Åkte hem till mamma en sväng igår och la mig i pappas säng och mös med henne och Nalle. Det var ju så jävla kallt där hemma så jag höll på att frysa ihjäl! Alex kom och hämtade mig strax efter fyra så åkte vi hem och jag fixade mig lite fort och vid halv sex var jag hos Lina för att förtära alkohol slutade med att det bara var hon och jag halvliggandes i soffan helt döda.. men vi förpassade oss till Slick vid nio tiden så vi var säker på att vi kom in. Gick ner och det var mycket folk för att klockan vad halv tio.
Kvällen vad nice, träffade Louise, Natta och Mathilda också så umgicks lite med dom. Gick och väntade på Oskar i flera timmar men vid tolv drog han äntligen igång så när han var klar åkte jag faktiskt hem. Träffade mycket trevligt folk som var och tog i mitt hår och tyckte det var så snyggt så det var kul (= När jag kom hem så gjorde jag mig två korvar och sedan kröp jag ner i sängen bredvid hjärtat!

- Imorse var jag jävligt trött och missade en massa jävla bussaroch jag avr så förbannad men kom till skolan vid halv elva!BRA STADSBUSSARNA! Har tryckt i mig en cola och en macka så nu äter jag faktiskt lite lakrits vilket är ett måste! Idag skulle jag egentligen till stockholm med Lina och Johan och shoppa och sedan dra på krogen men kände i morse att jag inte skulle palla det så har jag gått och blivit förkyld igen så jag ligger väl sjuk snart. Ikväll blir med mys med mamma och sedan får man se vad som händer! Kyss

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback