PARTY.. NEJ INTE IDAG.

Men god morgon eller god eftermiddag? Jag är sliten, trött och bakis.. Vi firade ju Jennika igår med 60-70 tals tema och det började med att jag inte var ett dugg taggad, klänningen jag skulle ha var massa för lite över tuttarna ( nått bra kanske) Så jag lackade ur och visste inte vad jag skulle ha på mig men det slutade med att jag blev en skolfröken på 70 talet.. skit tråkigt men jaja. Det var nice men jag blev trött ganska så fort och ville hem vid tolv tiden, så Alex kom och hämtade mig vid halv ett kanske, skjutsade in Jonas och hans brorsa som det var evigheter sedan jag träffade. Jag bjöd hjärtat på Max och sedan hem till sängen.
- Jag har spenderat min dag i sängen och klev upp vad halv tre och hoppade in i duschen vilket var underbart! Nu är jag nästan som en ny människa fast lite hungrig. Morsan bjuder på Pizza senare och jag blir nog nykter ikväll medans min käre far har dragit på kryssning UTAN mig.. så ja. Du får väl ha det så nice då ;) Nu ska jag fixa mig lite sedan drar jag ner på stan och fixar nya naglar. Pöss

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: ja min födelsedag va jättebra :)

2010-12-11 @ 15:47:27
URL: http://decevven.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback