SÅNGLIGGANDES MEN GLAD ÄNDÅ!

idag är jag sängliggandes.. Ont i huvudet och resten av kroppen så blev inge skola idag.
Nyss tagit mig upp ur  sängen och fått i mig en macka och nu ligger jag i soffan och kollar disney channel. Väntar på att bus ska komma hem så får jag samla orken så att vi kan åka och köpa nya sängar, äntligen! Kommer bli super skönt. Efter det ska jag hem till min kära familj och flyttar nog en en stund eftersom det är jul (:

Och jag är en happy girl! Min pappa ringde till mig igår och tyckte att jag skulle beställa hem dom sakerna som jag ville ha från internet :D:D:D: GLAAAD! Så blir en jacka, två par skor kanske ett par jeans och så ska jag kolla mera, tror jag vill ha väskan också. ih, puss på dig <3

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback