SHOPPiNG MED HJÄRTAT







Efter skola åkte jag och Alex ner på stan och provade skor men hittade inga så vi hoppade in i bilden och rullade till köpis istället. Hittade ett par skor som jag har tyckt om men inte för ens idag fick jag för mig att dom är skit snygga och snyggare på så dom fick följa med hem för hela 799:- från Scorett. Rullade in till stan igen för det var tjejkväll på Gina tricot så kikade lite och fick lite fint av min underbara pojkvän.
Sex par trosor, en spetströja, en vanlig tröja och ett armband.
.. Fick även hem mina efterlänktade linser idag som jag ska prova imorgon så då får ni bild.

Kommentarer
Postat av: faster

De där trosorna köpte jag idag :)

2010-12-02 @ 15:02:40

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback