SISTA ADVENT

Jobb fyfan. Jag har jobbat idag och det har inte gått speciellt bra men jag kom ju hem tillslut iallafall.
Alexander kom och hömtade mig och åkte hem en sväng till forsby där bara pappa var hemma :) Snackade lite med honom sedan bar det hemmåt och jag deckade i soffan framför piff och puff. Alexander fixademan åt mig, korv och spagetti! Underbart gott!!  Har legat och kollat på bröderna karlsson och jag trodde jag skulle slå sönder tv eller kasta ut den genom fönster.. fyfan vilken frustrerande film. Jag ville mest bara förklara för dom i filmen hur det egentligen var. Den var bra och den rekomenderas. Nu blir det slapp i soffan innan duschen och kvällsdags. Hörs imorgon =)

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback