SKOBEROENDE

När jag ändå har halkat in på skor idag så kan jag väl ändå fortsätta att snacka en massa ointressanta saker om det eller vad säger ni? Jag älskar scoretts skor, dom har verkligen allt! Dom skor jag gillar mest är Tiamo som har underbara skor. Skit snygga och oftast dom skönaste och dom ligger på ett helt okej pris och har man tur kan man hitta dom billigt. Det är nog det märket som har lyckats bäst i att styla en vinter sko.. nu är det oftast en rejäl klack på dom men dom är sköna. Dessa två under har jag provat själv men fanns tyvärr inte i min storlek men det kan hänta att dom hamnar på skohyllan efter jul.


Dessa två över har jag själv på skohyllan och dom är underbara speciellt dom till höger. En perfekt vardagssko som är riktigt snygg men underbar att gå i och klacken är lagom för en vardag. Tycker det är överdrivet att dra på sig värsta klackskona till vardags. Dom till vänster är dom nyaste skona ifrån Tiamo och även dom är super sköna men är aningen lite hög klack för att strosa runt i skolan med. Eftersom jag älskar skor så får jag försöka att styra mig själv til att helst gå in i en skoaffär en gång i månaden för det slutar alltid med att jag kommer ut med ett par.. men vilken tjej älskar inte skor? Jag tipsar tiamo. Du hittar dessa godingar och fler på www.scorett.se

Kommentarer
Postat av: josephine

sv: den kommer från glitter :)

2010-12-13 @ 15:21:09
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: chocolatlove~❤

dom första skorna var ju supersnygga! :3



sv: ja vill verkligen ha dom i julklapp >_<

2010-12-13 @ 18:47:03
URL: http://chocolatlove.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback