TRÖTTJEJ!

Svin trött.. brorsan mer eller mindre slet mig upp ur sängen i morse. Så jävla död och ändå hade jag sovit en massa extra också. Sovit närmare tio timmar inatt så man skulle vara pigg så man kanske kan dra sig ut ikväll?
- Mamma skjutsade mig till skolan eftersom bussarna går lite som dom vill i Forsby men är i skolan nu iaf och sitter vid en dator.. nehe? Tror jag spenderar 99.9% av mitt liv framför en dator. Albin fyller även år idag så grattis till honom och det kanske blir att vi ska fira honom idag alla i klasserna (eller ah vissa) Jag har religion och jag ska göra ett nytt försök på att försöka få en hel uppsatts och sedan har jag prov! GUUD VAD KUL!
När jag är klar med skiten så ska jag ner på stan för att träffa Louise för att vi ska åka hem och göra drinkar till vårat uppslag till nyår.. haha!

Kommentarer
Postat av: Sarah

okei haha:D lycka till!

2010-12-16 @ 11:16:33
URL: http://bakfickans.blogg.se/
Postat av: Sarah

passar(: följer dig redan!

2010-12-16 @ 13:20:48
URL: http://bakfickans.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback