ÄR DET OKEJ ?


Jag har funderat på en sak..  Hur fan kan dom låta modeller se
ut som skelett? Det är ju förfan inte ens snyggt. Dom ser
sjuka ut och som om dom skulle ramla ihop när som helst.
Hur kan man låta en männsika få leva det livet, hur kan man låta
en männsika få förstöra sig så? 
Så undrar folk varför ungdomar i dagens läge är så utseendefixerad
och varför dom tar livet av sig? Det är ju sjukt! Så tillåter man att folk
ska få synas och få vara förebilder till andra männsikor när dom själva
inte är frisk.

Det är inte ens snyggt. Jag tycker det är mycket finare när man har lite
hull på kroppen och man ser ut som en männsika ska göra. Det är
en mycket bättre förebild för alla och folk skulle inte lägga ner så mycket
pengar på skönhetsoperationer. Jag tycker det är sjukt och jag fattar
inte vad fan folk tänker med !

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback