DAGENS HÄNDELSER

Kastar in ett snabbt inlägg. Har jobbat idag från 09,00-15,00 och det var
så jävla skitigt men det blev fint iaf. Fick till och med träffa min
efterlängtade lilla fia
så jag klagade inte =)  På vägen hem stannade vi
och handlade mat och när jag kom hem så gjorde jag en tacopizza och
en salami och brieost, det är sååå jävla gott. Det blev lite över så jag
har till matlåda på tisdag :D   Ska väl hoppa in i duschen snart
sedan skulle Alexander komma över och umgås med mig och kanske
hjälpa mig med lite frågetecken i mitt liv :)

I veckan händer detta :

* Jag ska klippa mig och sätta i löshår
* Åka till ikea och handla med pappa !  yees.
* Umgås med louise
* Göra av med lite pengar
* Självklart står FEST med på listan!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback