iNTE MiN DAG ALLS!

Åw det här var verkligen inte min dag, eller iaf morgon. Började med att jag slog av alarmet och försov mig. Sedan fick jag inte till håret och jag var svin trött. Jag släppte ut nalle som vanligt så gick jag ner och fixade mig och när jag gick upp och skulle ta in nalle så var han inte på gården så jag fick leta och ropa på han till slut kom han! Åw, blev flyförbannad. Han inte käka eller nått. Åker till skolan och stannar vid läskmaskinen på fordon och det kommer ingen läsk, nej för den är slut och du får absolut inte tillbaka pengarna :( 

Fick iaf sluta efter svenan men satt kvar och gjorde lite saker med Mathilda och Louise..
Mamma hämtade mig vid halv tre och jag åkte hem och fick för mig att jag skulle städa men hamnade i helt fel rum.. längst in i källaren där har jag rensat och haft mig ochär klar nu, eller jag gav upp nu ;)
Nu ska jag ta mig på mitt eget rum och försöka få det någolunda fint (:

Jag är ledsen för jag vill festa ikväll men hittar inget, vad fan gör alla en fredag egentligen ? :o

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback