Så extremt fucking kul!

JA då får jag väl säga god kväll .

Igår åkte jag till ronya och sedan kom det flera flickor så vi kollade tv och drack lite. Mys! Men helt plötsligt får ronya för sig att hon skulle med linnea och emma på slick, jaha där stog jag och mathilda och viste inte vart vi skulle, så vi ringde runt och tillslut fick vi tag i sanna som var i andersberg. Brudarna drog ut och även mathilda och jag så alexander kom och hämtade oss, som fick psyk på mig så det var ju ett plus i kanten av kvällen.
Vi kam fram och väntade på att sanna skulle komma men det tog sin tid för hon skulle ju såkläart bråka med jesper som vanligt.  Men iaf, vi kom fram och yeeeah! Eller blää.. Jag och mathilda drog efter tio minuter och gikc ut och satte och i busskuren där vi satt i en och en halv timme. Var bara att ta bussen hem och sova! 
Inte skit kul kväll men det är ju som vanligt...

Imorse vaknade jag vid nio så jag gick upp och drack vatten och kastade i mig nått för stunden sedan ner och kollade på barnkanalen och sedan somande jag om. Sov till ett och då drog alexander så jag klev upp och duschade och kastade i mig käk och hjälpte pappa att diska och så..  Sedan blev det hockey men både jag och pappa somande men vaknar av att alexander ringer och är grinig på mig för att jag inte hade med mig telefonen :P

Så nu sitter jag vid datorn och vet inte var jag ska hitta på ikväll blir väl hemma och slöa. Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: madde

TACK! :D<3

2010-02-27 @ 21:09:20
URL: http://madeleinekk.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback