Trött

Då var det söndag igen och helgen är slut.
Ja gårdagen var väl ingen höjdare för mig precis. Jag sov hela dagen
och sedan skulle mamma sätta i löshåret och jag hade fått förlite hår
och jag var verkligen inte glad. Tänkte  jag skulle få till det så snart som
möjligt så jag kan gå till linn så hon klipper upp det (: Aja jag sket i
håret och fixade mig in för en party kväll ist med brudarna. Så jag kastade
på mig lite kläder och sedan skjusade mamma mig till bomhus för att
fira tim som hade fyllt år. Kvällen dög väl jag hade trevligt med brudarna
som alltid men sedan finns det ju undantag.. Åkte iaf ner på stan med
tjugo i två bussen för att möta hjärtat och jazze för att sedan gå och käka
på mc donalds (: Sedan hem och mös och sov med hjärtat!

Imorse var det bara att kliva upp och jobba som vanligt men imorse
var det inte svin kul att kliva upp och gå ut i kylan. Det gick inte så bra
som med resten av den här veckan.. Har varken varit pigg glad eller
speciellt motiverad till att göra nått den här veckan.
Har nyss kastat i mig gott käk och en chokladmilkshake :) Jag borde egentligen
plugga men jag är svintrött och jag fryser, alexander är inte här! Ska sova
ensam inatt och jag kommer frysa :/   Imorgon är det prov i foto och jag har
verkligen lust till det Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

i lördags, träffa jag på dej nåt då på natten? xD

2010-02-22 @ 14:58:57
URL: http://manobo.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback