040110 Liggandes i sängen just nu

Hej alla mina söta och fina =]

Idag är det måndag och jag har sovit bort hela dagen och vaknade av att alexander var väldigt less på att ligga i sängen så jag knuggade sömnen ur ögorna ch klev upp och käkade frulle.  Skulle egentlligen till valbo med hjärtat men varken orkar eller har lust, ingen ide att åka dit om man ska gå omkring och inte köpa nått..  Nätt som inte är så roligt är att jag har haft sönder min nya jacka =/  Jag skulle ta upp nalle från golvet så jag böjde mig ner och *shhhhkkkii* så gick dragkjedjan sönder och det finns ingen som kan laga den förens den 10:onde.  yeah! Jag är dumdumdum!  Vill ha min jacka nu. 

Nu har jag dusschat och jag hoppas det häänder nått kul idag att någon vill leka med mig ? Pallar inge ligga inne som jag och alexander gjorde igår, hhaa ! vi höll på att äte upp varandra bara för att vi var så rastlösa! Såå vi åkte och köpte godis och sedan hem och kolla på sällskapsresan med lasse åberg, det gick väl hem men inte det roligaste. Sedan fick jag massage och somnade direkt.   Får se om det kan hända nått med mathilda sedan annars har jag inga planer för dagen ;)   men ni kan vä ha en så jävla kul kväll då :D


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback