220110 Fredagkväll

Nu ligger jag efter i uppdateringen lite (a) det ber jag så mycket
om ursäkt för. Jag är iaf tillbaka nu och det är huvudsaken.

Jag har haft en soft vecka haft sovmorgon varje dag och det
har varit underbart. Har blivit lite shopping också som jag hade
tänkt att jag skulle kasta upp sedan.

Efter att jag hade slutat skolan idag så drog jag ner på heartbreak
och hjälpte erika med nattklubben så jag fick i en timmes money
aif (: Lollo kom och lämande lite grejor så jag följde med henne hem
till marma och han kolla på en mysig film som hennes far kollade på.
Sedan bar det av att handla och beställa mat, fast vi fick inte maten
förens efter en och en halv timme :o
Fyfan vad less vi var! ussch.
Det var ju inte äns gott heller ;s  Lollo skulle iväg på snoppparty
(goooooo girl ) så hon skjusade hem mig så jag ska städa och fixa
lite (: Sedan blir det en lugn kväll med hjärtat !

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback