back in schoool

Hejpaaa..  Skola, ja vad säger men, trååååk! Så självklart så började vi som vanligt och har vanliga lektioner.
Det var ju ännu roligare. Hur fan kan man ha det direkt efter ett lov ? idioter. Men vi har suttit och pratat och hamnade vid datorn under fotolektionen, HAHA! bradär. Men lär ju lixom börja med en mjukstart.

Korv och mos till lunch, gick väl i men det smakade ju inte precis som oxfile om man säger så. Jag har skit ont i magen som jag hade igår och jag får efter jag har ätit så jag lär väl sluta äta helt enkelt, fint. Mathilda har dragit hem ( tråkigt ) och nu sitter jag med louise i datasalen och fördriver tid och laddar batterierna till mias roliga letion. Jag hatar människan och har aldrig äns haft henne, kan säga att då har man inte gjort ett bra första intryck.men jag kan göra ett bättre intryck i hennes ansikte just nu känner jag. Jag vill hem och jag är trött och jag saknar min bus även fast vi har busat hela natten för att vi inte kunde sova. haha, vid kanske tre inatt somnade iaf jag och alexander skulle upp vid fem så han var inte så pigg, jag fick säga åt han att stänga av sitt alarm på telefonen för att han vaknade inte..  HAHA!

Pappa ska lämna in min kära jacka som jag har lyckats haft sönder och jag kommer väl inte få tillbaka den dom närmsta veckorna har jag en känsla av men jag vill ha den nu!! För det är så jävla kallt.         Det är fortfarande svin kallt hemma hos oss, pannan vill inte fungera när det är mer än - 20 ute så igår fick han byta säkring så hoppas det fungerar bättre nu =) 

Det var typ det ointressanta jag hade att säga idag men ni får inte klaga för det är min blogg =)  melike! Ikväll blir det att plugga med alexander och förhoppningsvis mysa lite kanske :)

Kommentarer
Postat av: sofie

usch skola .. :(

2010-01-11 @ 12:58:34
URL: http://litenbrunettt.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback