Idag kommer brudarna och busar med mig! Melike <3

Gud vad jag vaknade av alexanders alarm klockan 12 imorse?! Nej, inte speciellt mycket men jag vaknade av alarmet som han hade ställt klockan 5. Väckte han vid halv två och låg och filura och mös en stund innan hugo ropade att det var frulle =)  Käkade och sedan kastade vi på oss kläderna och åkte till valbo. Hugo följde med idag för jag tyckte att han skulle ha llite snyggare kläder (a)  Jag hittade min älsade tröja på halva priset så den blev min :D

Jag har nyss käkat en god middag med familjen och nu ska jag städa innan brudarna kommer hit och umgås med mig (: Får se vad som händer innan kvällen är slut. Vad händer för er ?

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback