Move time with the family


Nej, jag kom aldrig iväg till mathilda utan det slutade med att jag stannade hemma för jag tyckte det var kallt sedan skulle jag ta nio bussen till henne men då är jag inte hos henne förens klockan är kvart i tio kanske och sedna skulle jag åka med sista bussen hem och hade varit tvungen att tagit elva bussen.. hmm, lite tråkigt men kanske får umgås imorgon ist. 

Men jag kastade på epic move i mamma och pappas sovrum så vi har trängts alla fyra i sängen. Den är väl ganska bra, men det är ju från person till person :) Har man dålig humor så är den nog skit kul. Nu ska jag sitta vid datorn en stund och sedan ska jag faktiskt lägga mig tidigt. Imorgon ska jag upp i tid och gå ut och gå med nalle och sedan laga mat åt min lillebror. woooopp vad kul!  HAHHA !

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback