Nu är lovet över och skolan börjar igen ! BLÄ

Heeej.  Shit, jag har helt glömt bort att sitta vid datorn ( eller inte haft tid eller ork ).
Fredagen blev nice med massa folk hemma hos sandra. Vid halv fem gick jag och mathilda hem till henne och sov. Mobilen var död och jag frös och det avr lördag,  hmm en lördag och jag hade ingen ork till att göra nått. Låg hemma med mamma och pappa och kollade på robinson och sedan kom en alexander.. så vi åkte ut och umgicks med folk och tog en sväng förbi mathilda =)  mysmys, men vid ett var jag trött och skulle ju upp och jobba dagen efter som vanligt..  Jag käkade faitas och alexander käkade mc donalds. Men jag käkade för mycket av det goda så jag fick smäll ont i magen och hade det hela natten. När jag vaknade i morse hade jag fortfarande ont och kände att jag inte kunde åka till jobbet så jag ringde till cattis så hon fick hoppa in ist för mig =/  där rök en dag på lönen..  Jag ahr legat i sängen och tyckt synd om mig själv hela dagen tills alexander åkjte hem vid fem tiden. Då gick jag upp och duschade och käka lite :)   Nu har jag fixat mina ögonbryn och färgat dom (:   NNICE !  

Nu ska jag väl städa lite och sedna är det ju en annan del av köping klockan åtta som jag måste se =D  Alexander skulle komma och sova hos mig och kolla på johan falk klockan nio på fyran!  Så mysigt.  Imorgon är det skola och jag kommer dööö..  Ingenting jag ser fram imot, bläää!  Sedan har jag prov på onsdag som jag kommer torska på.  Mumsigt vad kul!

Kommentarer
Postat av: MATHILDA

du är söt gumman, och jag älskar dig :)

2010-01-11 @ 00:23:35
URL: http://mtldal.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback