Onsdag och jag är sååå trött

Blev en fin tröja också igår :)

God morgon det fina folket som sitter bakom dataskärmarna
.
Mathilda är i skolan och hon är tidig också.. Jag fick skjus av grannen
som kör perssons bussar så jag fick skjus i en ända stor buss till skolan
soft ? :o Haha, nu sitter jag och väntar på att mathilda älskling och
louise ska sluta så jag kan få kramas lite :D Jag har samhällskunskap
och jag är trött och förkyld. Alexander var uppe vid halv sex imorse
och han mådde inte speciellt bra.. stackarn. Med det betyder det att
jag också var vaken då och har sovit som en gris inatt,  vaknat lite
då och då. Jag är inte så kry jag heller men jag är här iaf (:
Efter skolan ska jag hem till min lilla ängel som ligger i sängen
och mysa med han ( och därmed kommer jag vara sjuk imorgon)


Telefonen fungerar skit bra, im in love!
Min pojk är fööör sööt! :D <3

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback