söndagkväll

Klockan är nu åtta och jag skriver mitt första inlägg idag
och det blev inget igår heller tyvärr.  Igår var jag iväg och
åkte skoter med mina favoriter i skutskär. Vi åkte från marma
till söderfors och grillade korv och drack varm choklad.
Det var sjukt kul och jag älskar verkligen att åka skoter. Tack så mycket!
Anledningen att att jag inte skrev igår var att jag var så
jävla trött så när jag kom hem igår så kastade jag
mig i pappas säng och kollade på tv hela kvällen..
Vid halv tolv gick jag och la mig och alexander kom men
jag somnade ganska så fort. Imorse vakande jag halv nio
och skulle upp och jobba.

Jag och alexander har nyss varit och köpt kinamat och godis
och nu är vi mätta och belåtna :) Kollar på hål i väggen nu och
väntar på en annan del av köping och sedan är det ju johan falk
åw ! melike =)   Imorgon är det skola också , bruuuh!

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback