FULL RULLE HELA DAGEN!

Jag blev kidnappad imorse av louise som ville att vi skulle åka och busa i marma så jag gjorde väl ingen motstånd så jag kastade på mig kläder och hoppade in fint i bilen. Åkte hem till henne och pussade på Maja innan vi åkte till marmaby till Louises föräldrar och latade oss. Åkte och kollade om Micke var hemma men han var hos åsberg så vi åkte dit och slog oss ner i soffan och kollade film med dom. Micke har ju brytit nacken så han var lagomt roas, stackarn! Ringde till Hampus för att överaska honom på jobbet så vi åkte ut mot militärområdet och träffade han och Gusten. Åkte hem till marmaby igen för att träffa jocke som var där.. kollade på när Roger byggde ljudbygge i kian tills jag hittade jordgubbar och la mig i hängmattan där jag låg ganska skönt, men där fick man inte ligga länge innan man skulle iväg igen och den här gången annica som hade slutat så vi åkte till henne och pratade med henne innan vi skulle rulla in till stan för att köpa snabba cash!  ÄNTLiGEN.. som jag har väntat :D   Har nyss fått mat i magen så nu ska jag städa innan jag ska hoppa in i duschen för att sedan kasta mig i sängen och kolla film! KRAM


Kommentarer
Postat av: roxy

MEN SNYGG TJEJ! håret vart ju grymt nice :) om det är en ny bild alltså haha!

2010-07-21 @ 22:39:03
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback