i FÖRSÖKERT TiLL ATT STÄDA

Jag fattar inte vad det är för fel på mig.. städa? Jag kan för fan inte ens städa! Jag gör allt annat än det jag ska göra och kommer ingen vart eller så får jag för mig att jag ska slita ut alla skåperna och rensa dom men även där hamnar annat i vägen så ja.. vad ska man säga? Jag kan inte konsentera mig på det jag ska göra.

Varit och kastat saker med mamma idag och självklart var vi tvungen att åka till mormor och käka upp alla bullarna och snacka skit och vi hann till och med med en tur till dollar innan dom stängde.
Köpte lite småkramms som vanligt. Nu funderar jag på om jag ska köra en slutspurrrt med städningn innnan jag hoppar in i duschen och sedan inväntar älskling om han hittar bilnycklarna vill säga ^^   God natt!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback