i STUGAN MED DOM UNDERBARA ♥

Gårdagen blev det en massa vin och goda drinkar. Vid ett tiden tror jag att jag hälsade på john blund och har sovit som en gud inatt. Vaknade ganska tidigt av louise larm och sedan mitt egna jobblarm som jag hade glömt att stängt av, smart! Klev upp vid tio och gnuggade sömnen ur ögorna och gjorde frulle och mös i solen. Bytte om och tog flytbryggan ut på vattnet och solade och badade tills magen började kurra på oss.. åkte in till stugan igen och gjorde tacos som satt fint som aldrig förr.      Nu sitter jag vid stugan och louise och alex är ute och metar för jag pallade inte, känner mig ganska så trött. Ikväll blir det väl kanske bastu och drickande så får se hur kvällen slutar! MÅÅÅÅÅRS ♥

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback