JAG OCH ALEXANDER HAR GJORT LiTE NYTTA iDAG

Alexander kom till mig när han hade slutat och jag fick för mig att jag skulle städa bubben så slutade med att jag stod i bilen och kastade saker och Alexander fick ta emot allt. Åkte till renhållningen och kastade skiten och även lite annat som vi hittade i garaget ( vi är så duktiga så ) och som vanligt så ska jag göra nått så ska jag göra det ordentligt på en gång så det blev till att panta en massa burkar så vi kastade in det och även lite mer som skulle på återvinningen.. haha, tror aldrig att folk har stirrat så mycket, det var fyra omgångar fulla kundvagnar med burkar. Men fick ihop trehundetjugo kronor iaf.

Alex åkte hem när vi kom hem så jag hjälpte pappa med maten och fixade lite i köket så nu är jag apmätt! Men gott var det. Nu ligger jag i sängen och slöar och funderar på om jag kanske ska orka att städa för att sedan få hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen =D     

Shoppade lite igår när det ändå var så tråkigt väder så ni får se min nya piercing som jag införskaffade mig.. en lila! Men den är lite kort men det är snyggare än att se staven, eller ?


Kommentarer
Postat av: Wararat

gjorde det ont när du gjorde piercing? :O

2010-07-10 @ 21:27:19
URL: http://noxea.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback