KROPPEN KÄNNS SOM ETT ÄPPLE?

Goddagens folket! Igår kunde jag verkligen inte sova och jag som skulle vara duktigt och lägga mig tidigt men jag låg och vred och vände på mig så jag fick damp och hampus kom och hämtade mig. Åkte in till stan och träffade älskling och annat trevligt folk.. spenderade den mesta tiden på eriksson innan jag började känna mig stressad och åkte hem och sov. 

Imorse var jag död och det var även mitt hjärta som skulle vara snäll och skjutsa mig eftersom pappa inte är hemma. Började iaf halv tio och har haft en heldag med Louisebabe. Vi har tjoat och dunkat musik för fulla muggar och stressat som djur.. löningshelg, jag hatar det! Fick iaf sluta halv fem och skulle vänta tills ljudtekniken var klar men han hade dragit utan att säga hejdå, smart kille när han viste att jag väntade på honom. HAHA.
Nu sitter jag och kollar runt lite och dunkar musik och planerar även för my super sweet 18 som kommer äga rum snart äntligen! Ska försöka skicka iväg inbjudningskort snart också men det är så jävla mycket skit just nu så jag vette fan hur jag ska göra.. Tråkigt men sant. Får se om jag kan skrapa ihop lite folk ändå :)
Vad händer ikväll då? Dricka eller bli det lugnt ? Jag funderar på om jag kanske ska göra mys framför tv med snabba cash som jag har sparat på :'D   GAAAAH!


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback