UT i SOLEN MED MiNA FAVORiTER ♥


Åw idag fick jag sluta tidigt och det var skönt för jag ville hem och kasta mig i solen.
Började åtta imorse och idag fick jag hjälp som tur var för idag var det ganska mycket att göra. Fick apgod lunch, helstekt fläskfile med potatisgratäng och bea.. farligt. Åkte med Louise hem för hon skulle hämta nått av mamma och jag fick den glada överaskningen att få tvätta stacketet ( var ju inte precis det jag hade sett fram emot ) men snäll som jag är så hjälpte jag henne men tröttnade ganska fort så jag kastade mig i solsängen och halvsov som är så underbart.

Nu är jag ny duschad och väntar på babe för att sedan åka och umgås med Louise och Jocke med minigolf och käk sedan blir det ögon/öron godis ikväll, vad kan det vara?  ♥



Kommentarer
Postat av: jag

Att få se mig ligga bredvid dig i sängen och snarka? ¦D

2010-07-10 @ 11:30:40
Postat av: Mathilda

Haha, sötnos! Diggar även att du har skrivit jag ;D

2010-07-10 @ 20:22:30
URL: http://mathildaaac.blogg.se/
Postat av: jag

jjjjaaaa:D

2010-07-11 @ 16:07:11
Postat av: Alexandermathilde

Hi, cool site. What CMS is it?

2012-08-20 @ 11:57:11
URL: http://alexandermathilde.blogoom.com

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback