Nu är jag hemma efter en härlig eftermiddag. Fick skjuts av hjärtat in till stan där jag mötte upp mathilda så vi vandrade vidare till bollan och la oss och njöt av solen och musiken innan madde kom. Hon hade med sig sina små högtalare så vi kunde njuta av musiken ännu mer ;) Träffade Jocke, Jossan och Thomas också som skulle längre bort och dricka öl som vanligt så jag blev inte förvånad. Träffade även Sara, Kajsa, marre och Rebecka. Mathilda åkte vid fem tiden för hon skulle till sin faster som fyllde år men jag och Madde låg kvar en stund tills vi fick för oss att vi skulle in till stan. Som vanligt så ska man inte ta med mig på stan när jag inser att jag hade en massa pengar och det är rea.. AJ i PLÅNBOKEN! Fick med mig två bhar och en tröja och självklart kastade jag pengar på en underbart god sallad som jag hade längtat efter hela dagen.

Nu har jag nyss duschat och sitter mer en hårinpackning i håret och hoppas på att det kommer se bättre ut. Ska börja fixa en blogg till Sandra också och sedan ska jag försöka hinna med att städa rummet och kanske hämta min cykel ? ( vilket betyder att jag måste ut och promenera ) Så får jag se om brudarna hör av sig och det blir nått skoj ikväll med dom.. Hur ska jag hinna med allt? :o

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback