FÖR JAG ÄLSKAR ATT ÅKA BiL.. NOT

Ja då har vi rullat en stund och jag har slagit rekord i pussel HAHA ( lätt road brud )Jonathan följde med också så det var ju trevligt, eller kanske trevligare för alex för jag är så osocial :D  Vi stannade vid outletten taggad för att bränna pengar men när vi kommer in oc har gått ett varv så var det värdelöst! Det var inte alls lika mycket roliga saker som när jag var där för ett tag sedan och jag blev riktigt besviken. Men jag tröstshoppade ett par leggings som jag egentligen kunde ha skitit i men kunde inte åka hem tomhänt. Nu matar vi bilen och ska snart försöka uppsöka mc donalds för att mata oss själva innan vi ska vidare till karmfors för att införskaffa nya fälgar till babe =) sen är det bara 30 mils resa hem! PÖSS

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback