FREDAGSPARTY

Då var det lördag igen då och jag är faktikt ledig och det är super skönt! Ligger fortfarande i sängen och slöar med baby men självklart kan jag inte slita mig från datorn. Mamma kom precis hem så hon ska skjutsa oss till Jim så vi kan hämta Emo sedan ska jag kanske köpa mig en pizza för är så jävla sugen på det.. mums! Ska vänta på att Louise ska sluta så kanske vi ska umgås, sola kanske? :)

Igår åkte jag och Alexander ner på stan för att kolla runt lite men det slutade med att jag kom hem med två leggings och turkost nagellack som jag sprang och letade på hela nian. Åkte hem och käkade skit god mat och sedan fixade jag mig.. Alexander kom och hämtade mig så åkte vi till Gävle strand hem till Jim och drack. Trevligt värre men vid tolv kom Eken och hämtade oss så vi åkte till Timmy och jag fick träffa den efterlängtade Mathildababe! Var där ett tag sedan åkte vi hem för jag var trött. Sedan har jag inte sovit ett piss inatt för jag har haft så jävla ont i magen men tror det är bättre nu =)

Kommentarer
Postat av: roxy

snygg är du bruden!

2010-06-19 @ 17:43:42
URL: http://roxyfuck.blogg.se/
Postat av: Charline

jag har haft min i typ 2-3 veckor och den är redan pajj, jävla skit!!

2010-06-19 @ 19:29:23
URL: http://charlinelicious.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback