i LOVE TOO SHOPPiNG!

Jag har fått för mig att jag ville ha ett par helkonstiga leggings som är coolt med ett vanligt fluffigt vitt linne till. Så var ju jag och alex på stan och jag hittade dessa som jag blev kär i! Den är helt fel, inte alls mig men det är det jag gillar.

H&M 99:-

 

Jag hittade även ett par grå med svarta snea ränder som jag också har letat efter.. Jag älskar dom! Underbart sköna och lagomt tjocka och sitter som ett smäcck ! ;) Dom andra är från outleten som jag var på i hudik.
Sprang även och letade efter ett turkost nagellack som jag bara skulle ha! Duktig som jag är så hittade jag ett på H&M som fick följa med hem.. varför just turkost? ( HAHHA  turk-ost ih.)  Jadu det kändes bara good!

 

 

Leggings H&M 99 :-
Leggings Pierre & co 129 :-
Nagellack H&M 39:-


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback