JOBB-iG HELG

Goddag! Jobbat hela dagen igår och idag, riktigt jälva trött. Ganska så mycket att göra efter alla äckliga studenter! Fattar inte vad folk håller på med när dom går på krogen? Spyr ner hela hanfaterna ( ska vara glad att det är där och ingen annan stans ) och sparkar sönder allt! Men det här året vad det lugnare än förra året iaf, BARA en pajjad toalett, söndersparkad dörr och en massa sönderslagna handuks/pappershållare.
Jag och Louise jobbade som svin igår från 09.00 - 17.00 och lika idag..   Igår hände inte så mycket. Åkte hem till Alexander som väntade i sängen och sedan åkte vi till stan i spöregnet för att hämta hans bil hos Jim sedan blev det hem till honom för att duscha. Viste inte riktigt vad vi skulle hitta på så vi tog en tripp till Louise och Jocke och umgicks med dom en stund.  Vid halv ett tiden var vi så trötta så jag trodde jag skulle dö så vi åkte hem och kröp ner i sängen.

Klockan ringde imorse.. igen. Upp och åkte iväg och jobbade igen men som tur var så piffade Louise till min dag så det har varit nice, dunkat musik och slitit som djur :D Klar vid fem så pappa kom och hämtade mig för jag skulle hem och duscha och sedan åka iväg till Ronyababe! Ronya grillade hamburgare som blev så goda så lite svarta med det smakade fint men som vanligt så började det regna så nu ligger vi i soffan och gottar oss med chips och cola men funderar på om det inte kan bli lite alkohol också eftersom jag är ledig imorgon :D    PÖSS

Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback