MiDSOMMARDAGEN OCH EN MASSA STÄDANDE.. PUST.

Tjollahopp!

Gårdagen var kanonbra.
Jag och alex fixade en massa hemma hos honom och jag fick självklart fixa maten. Folket rullare in vid sex tiden och vi började med att grilla självklart för det var ju efterlängtat! Satt och chillade och hade det riktigt trevligt faktiskt. Spelade kubb och alla fyra gångerna vann mitt lag.. Vad beror det på ? Hade en jävla tur med vädret också, det kom någon stänk med det försvann fort och solen låg på ett bra tag. Shottime med bananaskids smak, underbar!  Slutade med att jag satt med den i hande, hahah. Vid tolv tiden ville alla åka till bomhus vilket inte spelade mig någon roll så dom andra rullade iväg och jag och alex kom efter en stund och fan vad pissigt.. det var så jävla värdelöst och hamnade hos nå jävla knarkgäng som var dum i huvudet och kvällen slutade inte kul. Jag och alex åkte hem vid tre tiden kanske ? Städade undan lite och sedan blev det sängen ganska fort.

Idag vaknade jag ett och mådde kanske inte speciellt bra men en liter jos senare så var jag iaf levande =) Blev inte full igår heller men det måste ha varit shoten som gjorde att jag mådde som jag gjorde och sedan är jag inte så stabil i kroppen heller och det blir inte bättre.. hmm. Vi Städade upp resten och åkte och pantade och slängde sopor och självklart lär man köpa bakismys så jag ligger i sängen nu nyäten ( Tacopaj, den är så jävla god! ) och jääääser och det får jag faktiskt göra för jag är så jävla snygg ändå ;D Hade ni en trevlig midsommar ? Det hade jag iaf så jag tackar hjärtat för en underbar kväll! <3                 Vad händer ikväll för folket ?

Kommentarer
Postat av: alex

Vadå du fick laga maten själv?:O

2010-06-27 @ 19:10:00

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback