ONSDAG OCH PROV SKRiVNiNG

Nu har jag skrivit provet och det gick väl inte som jag ville precis. Men jag har gjort det annars får jag göra om det när jag kommer tillbaka efter sommaren. Vart iaf minst godkänd på psykologin men han hade inte satt nå betyg så det var ju bra iaf.  Nu sitter jag vid datorn som vanligt och kommer väl sitta här tills jag börjar igen tjugo i ett! Och självklart är det jag som ska hålla i Idrottslektionen med mathildababe och vi har ändrat lite i planerna, haha. 
Får se vad jag hittar på efter skolan, det kan bli en solning och sedan ska jag hem och skriva klart några saker och sedan iväg med mamma en sväng. Får se vad dagen bjuder på =)

Kommentarer
Postat av: MATHILDA

finaste tjejer ever!

2010-06-02 @ 13:43:22
URL: http://mtldal.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback