PUSH PUSH BABY

TRÖTT TRÖTT TRÖTT.
Hade sista idrotts lektionen och det gick bra. Jag fick iaf G+ ( väldigt viktigt med +) eftersom jag har 48 % frånvaro så jag är nöjd. Jag och mathilda höll halva lektionen bara för att frida och elin skulle leda andra halvan. Jag satt på bänken och tittade på och roade mig på annat håll. Gick tillbaka till skolan och satte mig vid en datorn och umgick med mathilda tills Alexander kom. Åkte och hämtade hans biljett eftersom han åker till Göteborg imorgon och jag vill också med fast jag kan inte..  Hoppade i bikinin när jag kom hem och la mig i solsängen. Det är så jävla underbart skönt. Hann inte ligga länge innan Alex blev rastlös och jag blev stressad för jag hade saker jag var tvungen att göra. Gick ner i kalla källaren och började skriva men det gick inte så bra så jag tog fram datorn och fastande framför den vilket jag inte skulle göra. Åkte hem till Hille för att plugga vidare tills datorn säger ifrån och stänger av sig SLUT PÅ BATTERI!!!  Verkligen vad jag behövde..  Nu vill jag hem och lägga mig i sängen och sooooova! Får sova med bäbis sista natten nu på väldigt länge.. Men snart är det helg och på måndag drar jag!  =) PÖSS

Kommentarer
Postat av: MATHILDA

What baby? Jag har 28% frånvaro? och jag har g- haha :'D aja, ett g iallafall :D och jag vill bara säga att jag älskar dig över allt annat. DU DU DU är bäst älskling <3

2010-06-02 @ 22:29:05
URL: http://mtldal.blogg.se/
Postat av: MATHILDA

jaha, aa men fan vad nice :) ja jag är glad över g jag med, annars skulle jag dött eller dödat agneta? vet inte vilket av det jag skulle gjort haha ;)<3

2010-06-02 @ 23:34:24
URL: http://mtldal.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback