TiLLBAKA

Men tjenare hallå!  Var ett tag sedan jag skrev nått men har varit borta.
Åkte till ullared i måndags natt och jag har handlat och haft det allmänt jävla kul :) Kom hem i onsdagskväll och var lagomt sliten och trött. Kastade mig i sängen för att sedan dagen efter kliva upp och åka på "skolavslutning" och det var ganska så jävla onödigt att stressa och bli less på kläderna..  Åkte dit för att lyssna på tre jävla värdelösa framträdanden och sedan åka där ifrån ? Inge fika alls :o Fick betygerna och är faktiskt nöjd över dom eftersom jag har varit borta väldigt mycket.  Åkte ner på stan med mathilda för att möta upp louise och gå och käka :) Gick sedan och träffade Linnea och satte oss på ett utefik och mös i solen. Madde kom och vi bestämde oss för att vi skulle åka till mathildas mamma och mysa i solen med musik och lite alkohol =)  mycket trevligt tills det blev strul men men..

Idag vakande jag vid tolv och kände mig ganska så seg och ser mitt extremt snygga rum så jag började plocka lite och sedan kom louise förbi för vi skulle åka och hämta hennes katt :'D Hon var sååå söööt! Annars har vi ätit god mat och hängt i soffan hela kvällen, trötta brudar och orkade inte göra nått. Nu har jag nyss kommit hem och funderar på om jag ska göra mat och sedan ta tag i resten av rummet :o     Imorgin blir det jobb.


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback