UNDERBAR HELG

WOOOOP! Åkte till Snyggaste i uppsala igår. Hom mötte mig vid stationen och vi drog till willy soch gick en bra jävla bit. Skit schyst lägenhet och nice läge. Käkade lite och knäppte första och softade i soffan. Fixade till oss lite och drog ner på stan och gick och kollade lite på uppsalagatufest men vi fick för oss att vi skulle hem och dricka lite så vi typ sprang hem och satte oss på balkongen och mös med vin och öl :) Slutade med att vi inte kom där ifrån förens efter tolv så vi kastade oss på cykeln och jag tror jag aldrig har trampat så jävligt! Hade  nice som fan, mycket skratt och flumm! Hem och somnade vid fyra tiden kanske.

HAr vaknat ett x antal gången inatt och har drömt konstiga saker..  Men somande om och Ronya väckte migv vid elva tiden så vi gjorde en varsin macka och satte och på balkongen och Linus var uppe han med som kom hem fem imorse. Stekte lite i solen och jag blev så trött så jag kastade mig i soffan och det slutade med att jag och Ronya låg inlindad i täcke med huvudet djupt ner i kudden och kollade på simbad, haha!  Ryckte upp oss vid tre tiden och gick ner på stan för att käka och sedan var det bara att vandra till tågstationen igen och säga hej då vilket jag inte ville men ska ju jobba imorgon :(   TACK SÅ JÄVLA mycket för att du slet mig från Gävle och jag har haft kanon trevligt, måste göras om inom kort!

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig sedan ska jag umgås med Louisebabe och dom andra djurerna i skutskär :D Blir förmodligen race också om man har tur men utan vin den här gången, haha! 


Miss ya

Kommentarer
Postat av: roxan

tack som fan att du ville komma! vi och våran neger obsession hahaha ! du är välkommen tillbaka när du vill <3

2010-06-06 @ 15:54:01

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback