WHiTE GiRL

Ja vi med våran tur.. eller inte. Vi fick ju för oss att vi skulle ta en tripp till sundsvall Alexander och jag men det gick inte så bra. Jag blev hungrig innan vi ens hade svängt ut på e4 från stan så vi stannade i tönnebro och käkade fresses och det var verkligen underbart just då. Rullade vidare och jag roade mig med att sitta vid datorn med stackars Alex som körde, ih. När vi kom fram till outleten var klockan 18.03 och inser att dom har ändrat tiden till 18.00 vilket dom inte har skrivit ut på hemsidan! JAG FiCK VERKLiGEN DAMP. Aja så vi vände och åkte tillbaka och hittade nått centrum i söderhamn.. och vi var där 19.03 och det stänge 19.00. Det avr verkligen inte meningen att vi skulle shoppa idag. Jag ledsnade men var så trött så jag var glad ändå så vi gick in och köpte blekning till mig och en varsin glass som vi snuttade på ett tag.

Nu har jag haft i blekningen och det börjar ta sig nu men jag vet fortfarande inte vad jag vill göra med håret.. jag får fundera på det under tiden jag försöker ta bort det gula. Fast det är mest gult i underhåret eftersom jag slingade ett tag och då slingas ju inte underhåret. Nu ska jag krypa ner i sängen med sweeetheart och mysa med honom GOD NATT !

 


Kommentarer

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback