YEEEEEEEAH!

för någon vecka sedan satt jag och bläddrade runt på olika bloggar och kommer in på en tjej som gjorde egna naglar och var verkligen jätte duktig. Hon hade en tävlig där hon hade designat eget kitt med tippar och så. Så man skulle skriva en anledning till varför man ville ha det och jag tänkte, äh jag skiter i det! Men så kom jag och tänka på att ronya drog en chansning och vann ett presentkort på 2000 spänn så jag gjorde ett försök och skickade det.. Sedan har jag glömt bort det och kom och tänka på det idag och gick in på mailen för skojs skull bara för att kolla och vad står det då ? JAG VANN!Snacka om tur! :D Så jävla happy så jag får hem det i veckan!!

Så jag rekomenderar att chansa.. det ska jag börja göra iaf!


Kommentarer
Postat av: roxy

grattis jävla lyxunge!!!

2010-06-27 @ 22:17:08
URL: http://roxyfuck.blogg.se/
Postat av: Charline

Faan vad naaajs! :D Du bara måste ta en bild när det har kommit så vi får se hur det ser ut!! :D <3

2010-06-29 @ 09:57:30
URL: http://charlinelicious.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback