ETT ÄVENTYR

Idag är jag ledig och det njuter jag av fast jag inte känner mig så pigg. Jag har nyss varit ute med nalle i det sköna vädret och det börjar bli bar mark på vissa ställen(: Idag händer inte så mycket kanske ska leka med mathildababe.

Igår åkte jag och mathilda ner på stan efter skolan för att käka och det var alexander och sugen på så han kom ner han också så vi käkade kinamat, mums! Sedan skulle jag följa med alexander till tierp på ett jobb för jag ville till thuns outlet i faringe typ.. -bara att vi inte hittade det förns vi hade gett upp och åkte till en godisaffär där alex frågade vart man skulle åka så hon förklarade, och jag kan säga att vi hade åkt helt åt fanders ;D  Vi kom fram vad sex tiden och dom stängde åtta så vi hade tur (= Mycket fina kläder, mest märkeskläder som det inte var någon rea på typ :P Men jag hittade iaf två leggings, ett par trosor och lösnaglar, haha ! Men det var ett litet äventyr! P&K

Kommentarer
Postat av: roxy

åh jag måste få träffa din vovsing snart ju =D

2010-03-09 @ 14:53:43
URL: http://roxyfuck.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback